okładka

Marketing dla inżynierów, naukowców i technologów

Curtis, Tony, Szkudłapska, Aleksandra Tłumaczenie, Wolters Kluwer Polska

Rok wydania: 2011.

Marketing, Podręcznik

dostępne:

1 z 1

Autor
Curtis, Tony
Szkudłapska, Aleksandra Tłumaczenie
Wolters Kluwer Polska
Tytuł
Marketing dla inżynierów, naukowców i technologów
ISBN
978-83-264-1184-7 : zł 79
Miejsce wydania
Warszawa :
Wydawnictwo
Wolters Kluwer Polska,
Rok wydania
2011.
Objętość
482 s. :
Rozmiary
24 cm.
UKD
(075.8)
339.138
339.138(075.8)
Hasła przedmiotowe
Marketing
Podręcznik
Informacje dodatkowe
Oryg.: "Marketing for engineers, scientists and technologists".
Bibliogr. s. 459-461. Indeks. Bibliogr. s. 459-461. Indeks.
Streszczenie
Dzisiejsi pracodawcy wymagają, aby ich kadra techniczna była wszechstronnie wykształcona. Powinna znać nie tylko własną dziedzinę, lecz także klientów i rynki swojej organizacji. Warunkiem sukcesu jest zatem połączenie technologii z myśleniem w kategoriach marketingu biznesowego. Podręcznik składa się z czterech części. Pierwsza opisuje współczesne zagadnienia i konteksty marketingu. Druga to przegląd siedmiu składników mieszanki marketingowej. Trzecia mówi o tym, czego potrzebuje marketing w praktyce - na przykład o umiejętnościach negocjacyjnych. Czwarta przedstawia trzy główne obszary, na których kadra techniczna styka się z marketingiem - opracowywanie nowych produktów, jakość rynkowa i plany marketingowe.
020
%a 9788326411847
080
%a (075.8)
080
%a 339.138
080
%a 339.138(075.8)
100
%a Curtis, Tony
245
%a Marketing dla inżynierów, naukowców i technologów /
260
%a Warszawa : %b Wolters Kluwer Polska, %c 2011.
300
%a 482 s. : %b il. ;%b il. ; %c 24 cm.
500
%a Oryg.: "Marketing for engineers, scientists and technologists".
504
%a Bibliogr. s. 459-461. Indeks.%a Bibliogr. s. 459-461. Indeks.
520
%a Dzisiejsi pracodawcy wymagają, aby ich kadra techniczna była wszechstronnie wykształcona. Powinna znać nie tylko własną dziedzinę, lecz także klientów i rynki swojej organizacji. Warunkiem sukcesu jest zatem połączenie technologii z myśleniem w kategoriach marketingu biznesowego. Podręcznik składa się z czterech części. Pierwsza opisuje współczesne zagadnienia i konteksty marketingu. Druga to przegląd siedmiu składników mieszanki marketingowej. Trzecia mówi o tym, czego potrzebuje marketing w praktyce - na przykład o umiejętnościach negocjacyjnych. Czwarta przedstawia trzy główne obszary, na których kadra techniczna styka się z marketingiem - opracowywanie nowych produktów, jakość rynkowa i plany marketingowe.
650
%a Marketing
655
%a Podręcznik
700
%a Szkudłapska, Aleksandra %e Tłumaczenie
710
%a Wolters Kluwer Polska
920
%a 978-83-264-1184-7 : zł 79

Dostępne egzemplarze

1.
Numer inwentarzowy: 40644
Sygnatura: 33
Status: Do wypożyczenia

Najczęściej wypożyczane