Szkudłapska, Aleksandra Tłumaczenie
Tytuł
Marketing dla inżynierów, naukowców i technologów
ISBN
978-83-264-1184-7 : zł 79
Miejsce wydania
Warszawa :
Wydawnictwo
Wolters Kluwer Polska,
Hasła przedmiotowe
Marketing
Informacje dodatkowe
Oryg.: "Marketing for engineers, scientists and technologists".
Bibliogr. s. 459-461. Indeks. Bibliogr. s. 459-461. Indeks.
Streszczenie
Dzisiejsi pracodawcy wymagają, aby ich kadra techniczna była wszechstronnie wykształcona. Powinna znać nie tylko własną dziedzinę, lecz także klientów i rynki swojej organizacji. Warunkiem sukcesu jest zatem połączenie technologii z myśleniem w kategoriach marketingu biznesowego. Podręcznik składa się z czterech części. Pierwsza opisuje współczesne zagadnienia i konteksty marketingu. Druga to przegląd siedmiu składników mieszanki marketingowej. Trzecia mówi o tym, czego potrzebuje marketing w praktyce - na przykład o umiejętnościach negocjacyjnych. Czwarta przedstawia trzy główne obszary, na których kadra techniczna styka się z marketingiem - opracowywanie nowych produktów, jakość rynkowa i plany marketingowe.
245
%a Marketing dla inżynierów, naukowców i technologów /
260
%a Warszawa :
%b Wolters Kluwer Polska,
%c 2011.
300
%a 482 s. :
%b il. ;%b il. ;
%c 24 cm.
500
%a Oryg.: "Marketing for engineers, scientists and technologists".
504
%a Bibliogr. s. 459-461. Indeks.%a Bibliogr. s. 459-461. Indeks.
520
%a Dzisiejsi pracodawcy wymagają, aby ich kadra techniczna była wszechstronnie wykształcona. Powinna znać nie tylko własną dziedzinę, lecz także klientów i rynki swojej organizacji. Warunkiem sukcesu jest zatem połączenie technologii z myśleniem w kategoriach marketingu biznesowego. Podręcznik składa się z czterech części. Pierwsza opisuje współczesne zagadnienia i konteksty marketingu. Druga to przegląd siedmiu składników mieszanki marketingowej. Trzecia mówi o tym, czego potrzebuje marketing w praktyce - na przykład o umiejętnościach negocjacyjnych. Czwarta przedstawia trzy główne obszary, na których kadra techniczna styka się z marketingiem - opracowywanie nowych produktów, jakość rynkowa i plany marketingowe.
700
%a Szkudłapska, Aleksandra
%e Tłumaczenie
710
%a Wolters Kluwer Polska
920
%a 978-83-264-1184-7 : zł 79